woensdag 3 januari 2007

Dinsdag 2 januari 2007 Dag 33.

Om 10 uur moesten we beginnen dus ik liep naar de receptie, was Karine daar en Virginy. Hun ook nog even gelukkig nieuwjaar gewenst want die had ik nog helemaal niet gezien. Ik zit helemaal nog niet in het ritme van hier dus ik had vet honger de hele tijd, kreeg er gewoon buikpijn van. Gelukkig was het snel 11 uur en konden we gaan eten. Na het eten ging ik weer naar de receptie maar toen kwam Guy Peureux eraan en mompelde wat, maar ik verstond het niet, dus ik keek naar Virginy, ze zei je moet in het restaurant werken. Dus ik liep er heen en Esmee moest haar hesje aan mij geven en zij moest naar de receptie. Vond het super leuk om in het restaurant te werken. Er werden vet veel dingen uitgelegd en het was niet zo super druk, maar daar heb je tenminste wat te doen, bij de receptie sta je echt alleen maar. Arme Esmee, stond ze dan hoor! De tijd ging echt super snel. Om 3 uur lekker klaar en gingen we naar de kamer, beetje lezen, op msn J echt ideaal dat we nu internet hebben. Om kwart voor 6 gingen we even broodjes halen en lekker boven opeten. Toen moesten we weer werken, dus ik kom daar in dat restaurant en Jean Daniel was er helaas nog, dus meteen kwam die met allemaal klusjes, ik moest bestek schoonmaken. Toen kwam ik Ed achter tegen, dus ik zeg wat ga jij doen? Zegt ze ja jou helpen! GEZELLIG!!!! Stonden we samen, er was niks te doen bij de receptie. Wij bestek schoonmaken en lekker kletsen en toen was het al vet snel 9 uur. Toen moest ik van Jean Daniel naar salon 2. Daar waren 19 mensen, weet niet wat het precies was, denk van een bedrijf. Ze kregen een hapje en een drankje. Jeetje mina wat kunnen die mensen veel eten, echt niet normaal. Ze bleven maar eten. Was ook meteen stukken minder gezellig zonder Esmee. Ik stond met iemand, ken hem niet zo goed, Brush heet die ofzo, weet ik het, maar die was ook niet zo gezellig. Toen om 22.00 mocht hij naar huis en toen kwam Sebastiaan bij mij staan, hij is echt lief. Hij zei als je iets wilt eten, pak het dan maar gewoon. Maar ik hoefde niks maar het was wel lief. Toen om 23.00 kwam Esmee me ophalen en mochten we weg. Ze had even op het rooster gekeken en volgend weekend zijn we een heel weekend vrij J echt wel beter, kunnen er mensen hier heen komen! Toen ging Esmee even douche en ging ik dit typen, nu ben ik klaar dus nu ga ik douche! En daarna lekker lezen en slapen! Au demain.



Geen opmerkingen: