maandag 15 januari 2007

Donderdag 4 januari 2007 Dag 35.

We zijn opgestaan en daarna gaan werken. Het eerste uurtje ging echt super snel voorbij. Het was zo 11 uur en tijd om te eten. Daarna om 12 uur moesten we weer beginnen. Ik word echt niet goed van die Jean Daniel, ik mag hem gewoon niet. Hij is zo arrogant en hij denkt dat die heel wat is, maar dat is die helemaal niet. De tijd ging nou niet echt bepaald snel. Ik moest op een gegeven moment om half 3 met Anthony afwassen. En om 15.00 mochten we weg. S’avonds gingen we naar de keuken en vroegen aan een dikke kok, kan je voor ons spaghetti maken met kaas en tomatensaus? Dus die kok ging kijken, ging die naar de ijskast, riep die ons en liet hij ons een bord met vis en rijst zien, dus ik zei nou laat maar hoor! Toen vroeg ik het aan de lieve kok en die zei Bien Sur! Nou die is tenminste lief. Hij ging het voor ons klaarmaken, was weer lekker. Nou na het eten nog even op de kamer gezeten en toen weer aan het werk. Jean Daniel was er ook weer gezellig (not!). Maar goed ik moest bestek schoonmaken en hij stond de hele tijd voor me. Werd gek van hem! Op een gegeven moment ging ik naar de bar en ging ik met een collega praten, weet zijn naam niet maar het is een chinees, echt heel lief. Toen kwam Esmee om 22.00 naar me toe en begon te praten met ons want ze was toch al klaar. Toen hadden we het helemaal over Nederland enzo, over kroketten en frikadellen dat hij die zo lekker vind en bijzonder dat het uit de muur komt. Toen begonnen we over pindakaas en ging Esmee met een bordje naar boven om pindakaas te halen. Toen ging die het proeven, op een broodje en hij vond het super lekker, dus hij rende naar de keuken maar niemand wou het proeven, toen gaf die het aan Aurelia en die vond het super lekker. Ze vroeg waar ik het gekocht had, dus ik zei ja in Nederland in de supermarkt, vond ze erg jammer, dus ik zei nou als ik in Nederland ben dan koop ik wel een pot voor je. Nog een tijdje in de bar staan praten maar toen kwam Jean Daniel weer naar me toe en moest ik weer werken, eikel echt, sta even te praten en meteen WERKEN!! Om 23.00 waren we klaar, was Esmee al boven, toen lekker gaan douchen en slapen. Au Demain.

Geen opmerkingen: