maandag 15 januari 2007

Zondag 7 januari 2007 Dag 38.

Zo ik werd wakker en ik voelde me toch misselijk, echt niet normaal gewoon. Ik had zo een gevoel dat ik iets moest eten en zo een gevoel dat ik moest overgeven, echt heel dubbel. Dus ik ging maar een plakje suikerbrood eten, maar ik kreeg het gewoon niet weg dus daar was ik na 3 happen ook maar mee gestopt. We waren vandaag dus vrij, daar was ik echt heel blij mee, maar dan ben je ziek…dat is minder. Verder ja, Esmee ging een beetje de was doen, ik bleef maar lekker op bed liggen slapen. We hadden ook nog film gekeken. Toen gingen we maar nog even op MSN kijken, die MB’s bij Esmee gaan echt super snel. Ze zit al op 45 terwijl ik nog geen eens op 25 zit en we zitten er net zo vaak op. We zijn vroeg gaan slapen, was wel even fijn, hoop dat ik morgen weer beter ben.

Geen opmerkingen: