maandag 15 januari 2007

Zaterdag 6 januari 2007 Dag 37.

Om kwart over 9 voelde ik me echt nog super moe. Ben echt blij dat dit de laatste dag is dat we nog moeten werken anders stort ik echt in. Het ontbijt was tot half 11 dus we konden nog niet opruimen om 10.00 uur, wat er door de weeks dus wel kan, want dan is het ontbijt maar tot 10.00 uur. Toen ik kwam mocht ik meteen thee drinken en wat eten van Nathalie. Om 11.00 uur ging ik naar de receptie Esmee ophalen om te eten, was Pascal daar weer en zei wat is der? Dus ik zei Esmee eten!! Toen liep hij naar achter en zei Denise zegt Esmee eten! En hij moest lachen, nou Esmee kwam dus mee. Daarna terug naar de kamer gegaan en even tv gekeken en gelezen. Toen om 12.00 uur weer werken, was echt niks te doen, was echt super rustig. Om half 2 mocht ik weg en Esmee moest blijven om te werken, vet lullig. Om kwart over kwam Esmee naar de kamer. Gingen we verder een beetje tv kijken, msnen en lezen en om half 6 gingen we even eten. Maar we hadden helemaal geen zin om naar beneden te gaan dus gingen we hier maar crackertjes eten. Om 19.00 uur moesten we weer werken, hadden we dus ook geen zin in. Kwamen we beneden, was iedereen aan het kletsen met elkaar, dat was wel gezellig. Toen om 19.30 zeiden ze zoiets van ja jullie mogen wel gaan hoor want er is toch geen werk, dus als jullie willen kunnen jullie naar jullie kamer gaan en daarna gaan stappen in Lille, maar wij gingen er niet echt op in, omdat we het niet echt snapte, maar daarna hadden we er spijt van dat we niet waren gegaan. Esmee stond ook bij mij omdat Dorothee geen werk voor haar had. We verveelden ons echt dood, Alex, Marie en Daoud waren in de bar champagne aan het drinken en Mathieu en Sebastiaan waren aan het werken. Maar echt was gewoon echt niks te doen voor ons, geen bestek om schoon te maken, geen mensen om te serveren want het was gewoon te rustig. Uiteindelijk om 22.30 mochten we wel weg, daar waren we echt heel blij om, want niks doen, daar word je ook niet blij van. We zijn lekker in bad gegaan en lekker gelezen. Morgen EINDELIJK lekker uitslapen!!!

Geen opmerkingen: