maandag 15 januari 2007

Woensdag 3 januari 2007 Dag 34.

Vandaag was Esmee helemaal niet lekker, ze was een beetje ziekjes. Om 11 uur moesten we eten en toen vroeg ik waar Esmee was aan Virginy en ze zei dat Esmee achter zat, dus ik ging kijken, was ze even gaan zitten want ze was nogal duizelig. Toen heb ik haar maar meegenomen om wat te gaan eten en toen had ze van kwart over 11 tot 12 nog even op bed gelegen en toen ging het gelukkig alweer wat beter. Het werken in het restaurant was wel leuk hoor, beetje mensen eten brengen en als ze klaar waren weer de tafel opnieuw opdekken. Ik stond ook met leuke mensen, Marie was er na me ontbijt ook dus ik gaf haar 2 zoenen, als je met Marie werkt is het echt super gezellig. Anthony zag dat dus die kwam naar me toe en zei ja je hebt mij nog niet gedag gezoend, dus ik deed dat, zegt die nu ben ik weer blij. Esmee en ik MOETEN gewoon weten of die homo is of niet. Missie van vandaag! De tijd ging echt snel, toen het 15.00 uur was, gingen we lekker naar de kamer op MSN. Eerst moesten we nog even langs het hok van de schoonmakers, want ze hadden gezegd dat er spullen waren gevonden in de kamer waar onze ouders sliepen, dus wij kijken en inderdaad de kruik van de moeder van Esmee was daar, dus die had ze mooi weer terug. In de kamer waar mijn ouders sliepen was ook wat gevonden, dus ik kijken, nou dat was een of ander zwart vies vest, dat dragen mijn ouders echt niet. Om 19.00 moesten we weer werken en Esmee mocht weer bij mij staan, echt beter. We moesten bij de roomservice staan, dus wij liepen er heen en er lag een bloesje op de bar, maar die rook echt super lekker, wij kijken van wie het was, ja hoor Anthony en ja hoor daar kwam die aan. Moesten we met hem staan. Hij heeft echt van die trekjes van een homo en zo lacht die ook, maar het is een beetje een twijfel geval. Wij nog vragen hoe oud die was, nou 23 en hij heeft iedere avond een andere vrouw in bed ( mocht die willen! ). Toen kwam Nathalie eraan en ze zei iets over hem en dat kwam er op neer dat die homo is, maar dat die wel heel aardig is. BINGO wij weten genoeg! Het was echt super rustig dus Jean Daniel zei om half 9 van ja ga maar weg. Echt wel beter! Wij dachten even lekker douche, MSNen, thee drinken en boekje lezen en daarna slapen…

Geen opmerkingen: