woensdag 3 januari 2007

Woensdag 27 december 2006.

Vandaag zijn we eerst naar de super gegaan, daar zag ik mijn baas Carl weer, hij zei meteen nou je hebt je nog niet verveeld want ik heb nog geen mailtje van je gehad. Dus ik vertelde alles, dat we geen internet hadden en dat we ons kapot verveelde daar enzo. Was leuk om weer op me werk te zijn. Soner ook weer gezien en Natascha en Wendy en Cidem . Echt als je daar zo loopt is het net of je nooit weg bent geweest. Echt leuk om iedereen weer te zien. Daarna gingen we me nichtje Eline ophalen, want een tijdje geleden was er een actie van playmobiel bij de super, dus dan moest je kaarten sparen en dan kon je die inleveren bij de speelgoedwinkel, dus had Eline een vliegtuig uitgekozen. Was wel even gezellig. Toen waren we naar huis gegaan en gingen we eten, ik had zin in hutspot dus hadden we dat gegeten. S’avonds kwam Alex weer langs en gingen we film kijken.

Geen opmerkingen: