maandag 15 januari 2007

Zondag 14 januari 2007 Dag 45.

Ik werd wakker van geklop op de deur en dat er iemand naar binnen kwam, maar het was Esmee maar. Die was onze wekker, anders sliep ik nu nog. Evelien was helemaal ziek van gisteravond. Die herrie die we op de gang hoorde waren hun dus wel. Het bleek super gezellig in de bar te zijn geweest en ze kregen de hele tijd gratis champagne van Julien. Alex had ook nog gevraagd van wat was dat gisteravond met die Julien? Hij had dus gezegd tegen Esmee en Wilma dat ik een mooie vriend heb. Haha echt niet te geloven gewoon. Maar Evelien had teveel op en die was dus nu helemaal niet lekker, maar ze moesten de kamer uitchecken dus dan zou Evelien hier kunnen gaan liggen, op onze kamer als ze de kamer uit werd gestuurd want ze had geen zin om met ons mee te gaan naar Lille. Wij gingen dus weer naar Lille, we wisten niet of er winkels open waren maar er zou een feest zijn ofzo, maar daar hebben we niks van meegekregen, we zijn gewoon een beetje gaan winkelen en door allemaal straatjes gelopen. Was echt super gezellig gewoon. We gingen ook even naar de kerk toe om een kaarsje op te steken, voor de kerk stonden allemaal tenten en er stonden allemaal mensen, echt zo een camping iets, ze waren vuur aan het stoken en aardappels aan het poffen, echt te idioot voor woorden, maar goed wij die kerk dus in, kaarsje gekocht en aangestoken. Voor me opa! De kerk was niet echt mooi, ze waren hem aan het verbouwen. We gingen ook nog even een broodje halen want we hadden best wel trek, ik had een stokbroodje met kaas genomen en toen die op was kreeg ik weer super veel buikpijn, ik snap het echt niet hoor! Nou toen rond een uurtje of 15.00 uur zijn we weer terug gegaan naar het hotel, want Wilma wou niet te laat wegrijden. Met Evelien ging het gelukkig weer goed en was blij dat ze niet mee was gegaan maar lekker was blijven slapen. We gingen Wilma en Evelien even uitzwaaien en toen gingen we naar de kamer. We waren allen 3 echt super moe dus gingen gewoon even op bed liggen. Ik ging dit typen en Esmee ging lezen en dan let je even niet op je vriendje en dan ligt die opeens te slapen, leuk hoor dan is je vriendje er een keertje gaat die liggen slapen, haha! Nou toen moesten we gaan eten, maar we wisten eigenlijk niet waar precies, uiteindelijk was het toch Auchan geworden, tenminste een restaurant in Auchan. Had ik gewoon een broodje genomen met sla en saus en tomaten en als toetje lekker een glas met allemaal fruit. Nou dat is natuurlijk echt super weinig maar ik zat echt zo vol, ik kon niet meer lopen van ellende. Alex zei wel moet ik je naar de auto dragen, maar ik zei nee dat hoeft niet hoor, maar hij had het best mogen doen...nou Alex zou om 19.45 dan weer gaan rijden want dan was die ook niet te laat thuis, dus dan zouden we nog even naar de kamer gaan een half uurtje en dan zou die weggaan, komen we dus op de kamer was er weer het een en ander gebeurd dus Esmee en ik werden weer heel verdrietig en Alex is dan ook echt zo een lieverd, die bleef gewoon bij ons totdat het weer goed zou gaan en dan zou die weggaan. Ik was echt zo blij dat Alex er nog even was..hij kon me tenminste lekker troosten. Om 21.45 ging Alex dan naar huis, dus gingen we hem even uitzwaaien, ik kon eigenlijk helemaal geen afscheid nemen, vond het echt niet leuk dat die weer weg ging, ook zaterdag zei die nog tegen me ga je morgen met me mee naar huis? Ik zo ja hoor! Ik wou echt dat, dat nou gewoon kon. Eigenlijk denk ik wel zo er komt een dag, dan ga ik hier weg, voorgoed en hoef ik NOOIT meer mensen zo lang te missen! Na het uitzwaaien gingen we naar de kamer, maar Esmee en ik wouden elkaar even niet alleen laten dus Esmee ging eerst douchen en ging ik in de badkamer een boekje lezen en daarna ging Esmee een boekje lezen en ik douchen. Daarna gingen we in bed liggen, we waren zo ontzettend moe. Maar ik voelde me schuldig omdat Alex zo laat naar huis ging, dacht ik ja nu lig ik lekker te slapen maar hij is ook hartstikke moe en hij kan nog niet slapen, dus ik was een beetje wakker gebleven en me telefoon had ik hard aangezet zodat ik me telefoon kon horen als hij mij dan zou smsen als die thuis was. Toen ik dat smsje had gekregen viel ik meteen in slaap…

Geen opmerkingen: