maandag 15 januari 2007

Vrijdag 5 januari 2007 Dag 36.

Aaaah we waren echt nog super moe. We zijn echt aan ons dagje vrij toe. Maar we moeten eerst nog 2 dagen werken. Het was echt super rustig in het restaurant, er kwamen haast geen mensen eten, dus ik had ook echt niks te doen. Om kwart voor 3 draai ik me om, staat me moeder achter me!! Ik was echt blij en vloog haar meteen op der nek, Alex was er ook bij dus die vloog ik daarna om zijn nek. Maar ik moest nog even iets afmaken en daarna mocht ik weg. Esmee mocht ook weg, dus gingen we ook met de vader van Esmee wat drinken, we kregen het weer gratis. Daarna naar de kamer gegaan om gewoon even te kletsen. Esmee en ik moesten om 19.00 weer werken dus we moesten nog even ergens gaan eten. Gingen we naar de Mac Donalds. Altijd lekker! We gingen lopen, maar dit was echt weer de eerste keer na een week dat Esmee en ik buiten kwamen. Ach, wel gezond even frisse neus halen. Daarna weer terug gegaan naar het hotel, hebben we nog even op onze kamer gezeten. Was echt leuk dat ze er waren! Had me moeder en Alex zo gemist, ook al zit ik hier nu nog maar een week nadat we thuis waren geweest maar toch is het echt niet leuk om ze heel lang niet te zien. Volgend weekend komt Alex hier gelukkig twee nachtjes slapen en die week daarna komt me moeder weer met tante Kitty. Worden leuke weken dus! Wij moesten weer werken maar hun ging nog even wat drinken bij de bar. Om half 8 gingen ze weg, dus ik vroeg aan Mathieu van het restaurant of ik even hun mocht uitzwaaien en dat mocht gelukkig. Nou weer dat rotafscheid, Alex reed en me moeder zat ernaast en dan zie je ze zo zitten, denk je waarom mag ik nou niet mee naar huis? Ik wil het zo graag… ik was al in de auto gesprongen maar werd er meteen weer uitgesleept. Erg jammer! Daarna werken, komt Daoud naar me toe, zegt die ja dat was je moeder en wie nog meer? Ik zeg ja me vriendje, zegt die oh leuk en hoe heet die? Dus ik zeg Alex, moest die vet lachen omdat we hier al drie mensen hebben lopen die zo heten. Toen vroeg die wat voor werk die doet, dus ik ging het uitleggen, maar was zo moeilijk in het Frans, maar uiteindelijk waren we eruit en hij zei ah tres bien! Toen ging ik maar bestek schoonmaken met Mathieu, vroeg die wie dat waren, dus ik zei ja me moeder en me vriendje, vroeg die hoe lang ik al met Alex ga, dus ik zeg vandaag 2 maanden. Zegt die oh leuk, kwamen ze hierheen om dat te vieren, ik zo nee ze kwamen gewoon even op visite. Vroeg die ook nog of Alex in Nederland woont, iedereen had het over hem, even later had Jerome het over Alex met twee kokken en toen kwam Daoud er weer aan, zei die tegen hen ja haar vriendje is net zo lang als Anthony, dus ik ging naast Anthony staan, ik zei nou hij is wel iets langer hoor. Zei Daoud moet je niet huilen nu die weer weg is dan? Ik zo nee hoor het gaat goed. Toen kwam ik bij de bar, was die Chinese man er weer, dus ik met hem kletsen, zei die van ja volgende keer moet je ze voorstellen want dan krijgen jullie alles gratis en dat vind ik leuk als je ze voorstelt, dus dat zou ik volgende keer even doen. Daoud zei ook nog, je lijkt echt op je moeder, als je ook een bril op doet dan zijn jullie echt precies hetzelfde, dus ik zei nou ik heb een bril op me kamer hoor. Moest die lachen. Er was echt niks te doen dus we gingen de hele tijd kletsen. In de bar zaten 3 mannen, een daarvan was een vriend van Guy Peureux en mocht gratis drinken hier. Een van die mannen die was echt zo agressief bezig, die was helemaal aan het schreeuwen, echt niet normaal. Dus ik vroeg wat er aan de hand was, maar die man die zo schreeuwde, schijnt andere mensen ook lastig te vallen als ze in de bar zitten en dat hij een keer opgepakt is hier in het hotel door de politie omdat hij ging vechten en hij komt uit de gevangenis, ik vond het echt eng! Lekker zo een figuur! Esmee zei ook op een gegeven moment stond je alleen in de bar, ik dacht echt Denise ga daar weg! Dorothee en Esmee verveelden zich ook dood achter de receptie dus die kwamen in het restaurant kletsen. Was zo een leuke avond. Toen ging er wat fout achter de receptie, gingen alle afzuiger’s in het restaurant af, haha vette herrie daar. Om 23.00 uur waren we klaar en gingen we naar de kamer. Alex had gezegd ik sms je wel als ik thuis ben, maar ik had nog niks, dus ik was vet in paniek. Ik ging Alex smsen maar smsde niet terug, bellen, nam die niet op, me moeder bellen, nam niet op, thuis bellen, namen ze niet op. Ik was echt in paniek, ik dacht dat er wat ergs was gebeurd. Toen belde me moeder dat er niks aan de hand was, maar dat de telefoon van Alex het gewoon niet meer deed. Schrok me echt kapot. Gelukkig was er niks gebeurd. Toen had Alex me nog even gebeld, daarna gaan douchen, lezen en slapen. Nog 1 dagje werken dan VRIJ!

Geen opmerkingen: