maandag 15 januari 2007

Donderdag 11 januari 2007 Dag 42.

10.00 uur weer beginnen met werken en de tijd ging echt zo snel, had er ook wel zin in vandaag. Om 11.00 uur dus weer lekker eten en daarna weer werken. Julien was er weer, echt vind hem super irritant worden nu. De hele tijd die stomme grapjes van hem en hij is echt oversekst. Moest ik met hem glazen gaan schoonmaken en bestek schoonmaken. Ik had geen zin om in het restaurant te staan dus ging ik ook maar achter servetten vouwen. Toen was het al 14.00 uur toen ik even naar de bar liep en op de klok keek, zo de tijd ging ineens echt super snel. Toen vroeg Marie of ik Thomas wou gaan helpen in de bar met afwassen, dus ging ik dat maar doen. Esmee was klaar en kwam me ophalen en toen gingen we naar de kamer. We hadden zo een ontzettende honger dus we hadden besloten om 17.00 uur gaan we naar de Mac Donalds toe. Toen begon het keihard te regenen en waaien, echt vette storm maar we moesten en zouden er heen gaan. Dus helemaal ingepakt en wel zijn we naar buiten gegaan. Toen we daar waren natuurlijk heerlijk gegeten, echt we hadden het binnen 5 minuten op dus dat bezorgde ons weer buikpijn…we hadden ook zo een honger en hier waren we gewoon echt even aan toe na die fruitdag. Daarna waren we weer terug gegaan naar het hotel. Om 19.00 uur weer werken en ik stond met Daoud en met Alex, maar die 2 ja die scharrelen maar wat rond en die kijken niet echt naar me om ofzo. Dus ik dacht ik ga mezelf maar vermaken. Er waren het eerste uurtje nog geen mensen dus hebben we maar wat zitten kletsen. Ik dacht ik ga even achter kijken, hoe me rooster in mekaar zit voor de komende weken. Dus ik kijken…was het hele rooster veranderd. Nu zijn we niet meer maandag en dinsdag ook nog vrij maar moeten we werken en nu zijn we woensdag en donderdag vrij. En dan, echt het toppunt, moeten we 8 dagen werken!!! Echt niet normaal gewoon..dat kan toch niet, vond dat echt niet leuk. Dus ik naar de wc en Esmee ging ook even en toen vertelde ik het en toen ging ze ook kijken, want ze snapte het niet helemaal en toen ze het zag, vond ze het ook zo belachelijk. Dat is toch ook veel te lang! Dat kan toch niet! Toen ging ik maar naar de bar naar Tai Yu. Afwassen, afwassen en afwassen. De tijd ging niet echt snel en ik vond het ook niet zo leuk vanavond. Esmee mocht om 22.30 al weg en ik moest nog wel blijven, om 23.00 uur ging ik naar Daoud en toen kwam Julien eraan. Gaf die me allemaal lepels en zei leg dat even op die tafels, dus ik dacht nou dat ga ik wel even doen en daarna ga ik weg. Maar iemand anders had het al gedaan dus ik gaf die lepels terug en wou gaan zei die ja doe maar in de la en daarna ga je met mij mee. Dus ik zei nee ik ben klaar! Dus toen ging ik weg. Toen lekker gaan douchen en daarna gaan slapen. Morgen komt Alex!!!!!

Geen opmerkingen: