woensdag 3 januari 2007

Vrijdag 29 december 2006 Dag 29.

Omdat het vandaag me laatste dagje thuis was, ben ik er om 9 uur uitgegaan. Ging ik nog even onder onze heerlijke douche staan en daarna ben ik nog even met me moeder naar de buren geweest, nog even kijken bij Joya en Sirick. We moesten ook nog even naar het dorp, de laatste toiletartikelen halen, zodat me voorraad in Lille weer werd bijgevuld, zoals shampoo en deo en al die dingen. Ook moest ik nog een zwarte broek hebben en zoeken dus dat hebben we ook maar meteen gehaald. Daarna snel naar huis gegaan en toen kwam Alex nog langs. Omdat ik daar zit en niet goed eet moet ik van me moeder vitaminepillen gaan eten maar die waren we dus vergeten in het dorp dus moest ik met Alex nog even langs de super om die vitaminepillen te halen, een voordeel, kan ik gezellig samen met Esmee pillen slikken. Toen hebben we gewoon thuis gezeten op de bank. De tijd ging echt super snel. Om half 3 kwam Levi nog even naar ons toe en ging die samen met Alex en Jeffrey vuurwerk halen. Toen ben ik ondertussen gaan inpakken met me moeder, ik dacht er hoeft niet zoveel mee terug maar me koffer zat weer aardig vol. Ik had helemaal geen zin om terug te gaan. Het is dan weer zo gewoon om lekker thuis te zijn L. Om een uurtje of kwart voor 4 kwamen Alex en Jeffrey weer thuis. Me vader ging de auto inladen, want die gaan natuurlijk ook mee naar Lille voor 2 nachtjes. Daar was ik wel heel blij om, dan was ik tenminste niet meteen alleen. Naja eens moet je weer afscheid nemen, dus ging ik nog even naar de buren toe, Kim en Gijs doei gezegd. Dat was alweer niet leuk! Ik haat afscheid nemen, het is echt verschrikkelijk. Toen nog van Alex ,was ook echt niet leuk! Ik dacht ik ga maar een beetje positief denken, van het zijn nog maar 3 maanden en dan mag ik alweer terug en ik maak het gewoon leuk met Esmee en als ik dit echt niet wil had ik deze opleiding niet moeten kiezen, maar dat positieve denken lukt ook niet altijd! Nou dus met veel moeite afscheid genomen van Alex en weer in de auto gestapt. Bij Breda in het AC restaurant hebben we nog even lekker gegeten. Daarvoor had ik Esmee even gebeld om te vertellen waar we waren. Die ging dan ook rijden als wij klaar waren met eten. Nou om kwart over 8 waren we dan weer in het hotel. Hebben me ouders ingecheckt en echt heel raar, die slapen nu tegenover ons, terwijl die kamer gereserveerd was voor de ouders van Esmee. Toen gingen we op Esmee en haar ouders wachten, maar die kwamen als snel na ons eraan. Die gingen ook inchecken en die sliepen naast ons. Hebben we even in het restaurant wat gedronken en beetje bij gekletst. We hadden een envelop gekregen met een check erin van 200 euro. Die moeten we in Nederland inleveren. Dus die geven we onze ouders gewoon mee terug. Esmee en ik dachten van goh laten we eens gaan kijken hoe laat we morgen moeten gaan werken, dus wij willen zo naar achter lopen, komt Jean Daniel eraan en zegt ja als je niet in je uniform loopt mag je hier ook niet komen!!! Ook hallo!! Hij vraagt dan ook niet hoe het met ons is en of we een leuke vakantie hebben gehad. Eikel! Dus wij zeiden ja hoe laat moeten we werken? Zij die van 10 tot 19. Dus wij gingen toch even achter kijken voor hoe laat we de rest van de week moesten werken. Toen keken we, dachten we echt NEE DAT KAN NIET! Met oud en nieuw moeten we van 19 tot 7 werken, 12 uur lang! Dat word echt een hel. Toen zijn we naar onze kamers gegaan, nou wij meteen kijken of internet het deed en JA! Gelukkig maar J. Toen zijn we weer naar beneden gegaan om wat te drinken. Ik had geen beltegoed meer dus ik ging met me vader even naar de luchthaven om beltegoed te kopen maar het winkeltje daar was al gesloten. Toen zijn we door gereden naar Auchan en die was gelukkig nog wel open. Terug naar het hotel, wat gedronken en daarna weer naar boven gegaan. Toen was het 2 uur en zijn we maar gaan slapen, morgen weer vroeg op om te werken.

Geen opmerkingen: