maandag 15 januari 2007

Zaterdag 13 januari 2007 Dag 44.

Om 10.00 uur ging de wekker en ik was nog zo moe, ja dat krijg je van al dat werken. Had nog wel even wat langer door kunnen slapen. Ik ging me aankleden en snel even naar beneden om een ontbijtje te halen voor Esmee en Alex. Nou dat gingen we even opeten en toen belde Wilma dat ze er waren, dus wij naar beneden. Meteen inchecken dan konden ze hun mooie kamer zien, ze slapen op de kamer tegenover ons, waar mijn ouders eerst ook sliepen. Die is echt zo mooi! Toen gingen we even in de bar wat drinken en daarna zijn we naar de dierenwinkel gegaan. Vet veel lieve puppy’s weer, ik wil er echt één, zou me moeder blij mee zijn. Stonden we op een gegeven moment te kijken bij die salamanders, komt er zo een man voorbij die daar werkt en Esmee begon keihard te gillen en sprong achter der moeder, liep die man dus met zo een slang in zijn hand, vet eng, we gingen snel weg. Het varken was helaas weg maar er waren nu wel geiten. Ze stonken wel een beetje. Nou toen we daar uitgekeken waren zijn we naar Lille gegaan. Gingen we een beetje shoppen en beetje kijken. Rare mensen lopen daar ook door die stad, het ene rare figuur na de andere loopt voorbij, ook zo een man die had een lap voor zijn oog, zijn oog was eruit ofzo denk ik. Op een gegeven moment kregen we honger dus zijn we maar even een broodje gaan halen bij zo een bakkertje, daarna nog even wat gedronken bij een ander restaurantje. Evelien wou Auchan nog even zien, dus wij we daar ook maar even heen gegaan. We wouden naar de Italiaan toe s’avonds maar we waren allemaal zo moe van het winkelen dat we eerst nog maar even terug gingen naar het hotel en dan zouden we om 19.00 uur gaan eten. Terug in het hotel even op bed gelegen, ik kon wel slapen. Nou we gingen dus eten, maar waar? Toch maar dat Italiaantje zoeken. Weer met de auto naar Lille gegaan, want Esmee had vrijdagavond tijdens het werken een routebeschrijving van het restaurant opgezocht. Nou na even zoeken waren we er. Heerlijk gegeten, was ook echt heel gezellig. Toen gingen we weer terug naar het hotel. Esmee ging bij haar moeder en Evelien slapen, dus die ging even wat spulletjes naar de overkant brengen. Daarna gingen we in de bar wat drinken en al die mensen waren aan het dansen joh. Echt de een nog gekker dan de ander. Zo een stelletje waren druk aan het dansen met elkaar, zegt Alex nog kom wij gaan ook daar staan, nou echt niet. Allemaal oude mensen stonden daar en echt elke zaterdagavond hoor je dezelfde muziek. Was wel echt super gezellig daar, wijntje gedronken, beetje kletsen en mensen kijken. Echt leedvermaak daar. Lynda stond achter de bar, Mathieu was er, de twee Sebastiaan’s waren er en Julien was er. Zitten we daar wat te drinken, komt Jean Daniel Esmee een hand geven, daarna mij, toen Alex en toen Wilma en toen Evelien, echt gadver wat een geslijm, als wij daar zaten zonder hun dan had die ons echt geen hand gegeven. Om 0.00 uur was ik echt gewoon super moe en Alex en ik gingen naar boven toe. En toen, echt het toppunt van alles, kreeg ik nog een smsje van Esmee : mijn god hahaha! Weet je wat Julien net zegt whahaha! Denise der vriend is mooi! Hahaha ik kom niet meer bij! X. NAJA ZEG! Wat een sukkel, beetje zeggen dat mijn vriendje mooi is…hij heeft er zelf toch al één?! Want van Alex blijven ze af. Alex was ook aan het mopperen derover haha daar moet ik dan wel om lachen. Toen om een uurtje of 03.30 werd ik wakker s’nachts, vet gegil en herrie op de gang, maar ik dacht dat het Esmee, Evelien en Wilma waren, maar dat wist ik niet zeker, maar die verhalen horen we morgen allemaal wel.






Geen opmerkingen: