woensdag 3 januari 2007

Zaterdag 23 december 2006.

De wekker ging om 6.45 dus wij waren echt zo blij, geen probleem om zo vroeg op te staan hoor, echt niet! We dachten we gaan maar vast even naar beneden om een karretje te halen voor onze koffers en toen vroeg Nathalie aan ons of we wat wouden eten, dus dat was wel lekker, mochten we in de brasserie even wat eten. Toen kwam om half 8 Alex, dus ik rende naar buiten, maar volgens mij sliep die nog een beetje dus ik helemaal blij, schrok die zich kapot ( ja schat vond het ook weer leuk om jou te zien ). Hij was nog een beetje aan het slapen. Toen zijn we de spullen gaan halen, iedereen gedag gaan zeggen en snel weggegaan. Was echt fijn om weer naar huis te gaan J rond een uurtje of kwart over 9 waren we in Bergen op Zoom, Esmee thuisgebracht en snel weer verder gaan rijden. Toen kwam ik thuis, dus ik rende naar de voordeur, vloog me moeder om der nek en ze had helemaal tranen in haar ogen en me vader ook. Het was zo gek om weer thuis te zijn! Nou toen kwamen Gijs, Kim en Sirick nog even bij ons langs, hij is zo lief en klein! Echt weer een schatje! Alex ging daarna naar huis en wij gingen lekker brood met soep eten. Daarna nog even bij Joya gaan kijken. Die is ook al zo groot geworden, echt een babbel ook. Leuk om die weer te zien. S’avonds kwam Hanneke J zag ik die weer, zijn we gaan stappen. Het was zo gezellig in de kroeg, al me vrienden weer gezien, was echt een super avond.





Geen opmerkingen: