maandag 15 januari 2007

Maandag 8 januari 2007 Dag 39.

Toen ik opstond dacht ik dat ik me wel weer beter voelde, totdat ik aan het werken was. Me hele maag draaide en ik had het op een gegeven moment echt bloedheet. Toen we om 11.00 uur mochten eten had ik een klein croissantje en een chocolade broodje op en ik zat al prop vol. Echt zo stom, thuis eet ik altijd veel meer. Nou om 12.00 uur moesten we weer beginnen maar Esmee en ik hadden allebei geen zin. We waren nog zo moe, we zijn echt weer aan het weekend toe. Ik moest van Nathalie bestek gaan schoonmaken achter, dat vond ik helemaal niet erg, omdat ik al niet zo lekker was, stond ik niet in dat drukke restaurant. Ook moest ik drinkglazen en wijnglazen schoonmaken. Sta ik daar achter te werken komt Alex de man van de techniek eraan, zegt die ‘ klets klets’ dus ik kijk hem aan? Wees die naar me kont.. ik dacht nou als je het maar laat! Vertelde het later tegen Esmee en die zei dat het normaal is hier…vreemd! De tijd ging niet echt snel eigenlijk en ik had ook weer super pijn in me rug. Om kwart voor 3 kwam Esmee alweer naar me toe, die mocht al weg. Om 15.00 uur mocht ik ook weg. Toen gingen we naar de kamer. Ik ging even strijken en Esmee ging lezen en een beetje op de laptop zitten en tv kijken. We hadden eigenlijk niet echt honger, maar we moesten wel wat eten dus we kozen voor spaghetti. Dus een kok ging het klaarmaken maar das echt zo een sukkel, dus wij kwamen boven en wouden eten, was het vet koud, moeilijk hè eten opwarmen. Dus hadden we het zelf maar even in de magnetron boven gedaan. Toen om 19.00 uur weer werken, nou ik weet niet wat ik had maar die spaghetti lag me echt niet lekker in de maag. Ik moest roomservice doen en toen ik naar een kamer liep kwam ik Esmee tegen en die was ook al helemaal niet lekker door dat eten. Nou dat nemen we voorlopig ook niet meer!! Het was echt super druk met de roomservice dus ik was de hele tijd heen en weer aan het rennen. Ik kreeg in een kamer 1 euro fooi, later nog een keer 2 euro en later nog een keer 2 euro! Yeah word nog rijk hier…roomservice is wel leuk om te doen, de tijd gaat echt super snel en je komt bij al die mensen op de kamer, even kijken, eten neerzetten, handtekening vragen en weer snel naar beneden gaan om het volgende te halen. Om 23.00 waren we klaar en gingen we naar de kamer. Toen lekker gaan douchen en in bed gaan lezen. Toen gingen Esmee en ik nog even kletsen en toen dachten we nou we moeten nu maar gaan slapen, anders zijn we morgen weer zo moe…welterusten!

Geen opmerkingen: