woensdag 3 januari 2007

Donderdag 28 december 2006.

Ik lag nog lekker te slapen, word ik wakker gemaakt door me moeder. Lekker ontspannen zo thuis he! Haha nee hoor ik wil zelf elke keer vroeg me bed uit, want dan kan ik meer doen. we gingen weer naar de super toe om maar nu om boodschappen te doen. Ook wou ik nog even me oma gedag zeggen, ze wist meteen dat ik weer naar Frankrijk moest morgen. Ze is een beetje dement dus dat was wel knap. Tante Roos was er ook nog dus dat was ook wel leuk om die nog even te zien. Toen thuis gegeten en toen kwam Alex me ophalen. Zijn we nog even naar de super gegaan, om Colin gedag te zeggen en Natascha, daarna zijn we naar Alex zijn huis gegaan. Toen ik weer naar huis moest voelde ik me echt verdrietig, had helemaal geen zin in morgen en zat er echt zo tegen op. Gelukkig was Alex echt super lief voor me en stelde me wel gerust. Toen ik thuis kwam, was me vader met de politie aan de telefoon, me broertje had vuurwerk afgestoken en een undercover politie had dat gezien, nu moet die een perkje gaan schoonmaken maar daar horen we nog bericht van, echt super zielig. Daarna ben ik gaan slapen.

Geen opmerkingen: