woensdag 3 januari 2007

Maandag 25 december 2006 1e kerstdag.

Weer vroeg opgestaan, toen ik beneden kwam had ik mijn ouders even weg gestuurd zodat ik die mand op de tafel kon zetten voor hun, eerst gingen we ontbijten en daarna mochten ze kijken wat er allemaal in zat, vonden ze hartstikke leuk gelukkig. Toen zijn we smiddags naar me oma gegaan. Het was zo fijn om weer even bij me oma te zijn, die had ik ook echt gemist! Kitty en Margot waren er ook. Lekker wat gedronken met ze allen en toen zijn we rond een uurtje of 3 weer naar huis gegaan en toen kwam Alex weer bij ons langs. Toen heb ik hem zijn kerstcadeautje gegeven en toen kreeg ik ook nog een lekker luchtje van Ralph Lauren en echt vet lekkere chocola. Savonds gingen we gourmetten met ze 4en. Was echt super lekker, eindelijk weer warm vlees, maar na het eten had ik wel super buikpijn. Ja me hele maag is van slag. Toen tv gekeken, the sound of music was op tv dus die heb ik met me moeder gekeken, me broertje en me vader vielen ervan in slaap op de bank maar die film blijft gewoon leuk.





























Geen opmerkingen: