maandag 15 januari 2007

Vrijdag 12 januari 2007 Dag 43.

Eindelijk vrijdag! Om 10.00 uur dus werken, nou het was wel leuk, maar had echt super veel honger dus ik was blij dat het 11.00 uur was, tijd om te eten. Na het eten gingen we even naar de schoonmaaksters schone lakens vragen om het bed voor Alex op te maken, dat doen we wel in onze break. Om 12.00 uur moest Esmee in de salon werken en ik gewoon in het restaurant, ze had er helemaal geen zin in. Zou ik ook niet hebben als je met Jean Daniel moet werken. Ik ging maar weer achter staan, beetje servetten vouwen, bestek schoonmaken en opruimen. Toen wou ik het restaurant inlopen, staat Guy Peureux daar, ik dacht oh nee snel weer terug naar achter. Naja op een gegeven moment had ik daar echt niks meer te doen en ging ik toch maar naar het restaurant. Tafels afruimen en opdekken. Meneer Petiteau is echt super aardig, hij is verantwoordelijk voor het restaurant, die vraagt ook de hele tijd of het goed gaat met me. Er was heel veel afwas te doen in de bar dus ging ik Tai Yu maar helpen. Toen in de break niet echt iets bijzonders gegaan, op de kamer gegeten want we hadden weeeeer geen zin in brood. Om 19.00 moesten we weer werken maar het is nooit leuk om op vrijdagavond te werken want dan is het echt super rustig in het hotel. Daoud was er en Marie en Mathieu, dacht nou dan word dat wel een leuke avond. Ik moest met Marie de menukaarten voor de soiree ( zaterdagavond ) gaan maken en daarna 40 flessen wijn opengemaakt. Toen ja moest ik nog een beetje stofzuigen achter en toen ging ik het restaurant maar weer in. Kwam Sebastiaan er nog aan en die andere Sebastiaan ook nog, ik dacht nee he, vet veel mensen en er is echt niks te doen. Maar ik moest met Mathieu bestek schoonmaken. Was echt super veel om te doen, maar het was wel gezellig. Hij vroeg waarom wij nou nooit s’morgens om 11.00 uur warm eten, dus ik uitleggen dat, dat ons ontbijt is, zegt die van ja voordat ik naar me werk ga, ga ik eerst ontbijten en dan hier lekker om 11.00 uur friet eten. Nou ik sla dat wel over. Hadden we het nog een beetje over muziek gehad enzo. Toen ik klaar was ging ik naar het restaurant, loopt Jean Daniel daar, ik dacht dat die eikel vrij was. Moest ik dus naar de salon toe, Sebastiaan helpen met de tafels alvast dekken. Echt saai werk weer. De hele tijd moest ik met hem mee allemaal glazen halen uit de spoelkeuken, maar hij loopt vet snel, ik rende der maar een beetje achterna. Toen het klaar was dacht ik mooi kan ik nu naar het restaurant want dan zie ik Alex tenminste aankomen maar nee hoor, ik loop daar, komt Jean Daniel weer, zegt die ja ga maar terug naar Bruno die heeft nog wel een klusje voor je, dus ik weer terug, pfff lekker de avondvierdaagse wel zoveel moest ik heen en weer lopen, zei die dus dat ik de zaal moest stofzuigen, nou dat was zo klaar, toen nog de hele hal gedaan en toen kwam Jean Daniel er weer aan, begon die stom te lullen, dus ik zeg nou sorry ik begrijp het niet hoor!! Toen zei die gewoon, op de normale manier zoals ze het altijd zeggen : Denise je bent klaar. HEHE zou tijd worden! Dus ik naar de receptie rennen, was Esmee al klaar en Alex was er ook al!! Zo hé die had ik weer gemist. Toen gingen we naar de kamer en gingen we even douchen en toen zijn we maar gaan slapen, we waren zo moe. Morgen komt de moeder van Esmee met een vriendin dus dan kunnen we ook niet te lang uitslapen.

Geen opmerkingen: